Matt Frazier – No meat athlete

Matt Frazier – No meat athlete

Matt Frazier je maratonac, ultra-maratonac i pokretač stranice No Meat Athlete koju možete naći na adresi www.nomeatathlete.com.

Trčanjem se počeo baviti još u koledžu te je šest godina naporno trenirao kako bi ostvario svoj veliki san i kvalificirao se za Bostonski maraton.

To mu je uspjelo tek kada je iz etičkih razloga prešao na vegetarijansku prehranu. Unutar šest mjeseci osjetio veliko poboljšanje u svojim treninzima pa se odlučio i na korak dalje – prelazak na vegansku ishranu. Tada počinje trčati utrke na većim razdaljinama pa je tako završio nekoliko ultra-maratona od 80 km, te jedan od 160km.

No Meat Athlete je stranica čija je glavna misija dokazati da je moguće postići vrhunske sportske rezultate, naročito u disciplini maratona, isključivo na prehrani namirnicama biljnog porijekla. Ova stranica danas ima preko 250.000 pretplatnika.

Tu možete naći brojne članke o prehrani, recepte, programe treninga te slušati epizode njegovog vrhunskog podcasta.

Ovdje također možete kupiti i njegove dvije knjige:

1. No Meat Athlete: Run on Plants and Discover Your Fittest, Fastest, Happiest, Self
Kombinacija vodiča, kuharice, priručnika za trening te osobnog dnevnika.

2.The No Meat Athlete Cookbook
Kuharica sa 125 recepata za jutarnje obroke, domaća sportska pića, glavna jela, slastice, … Sadrži i opcije za jela bez glutena, soje i ulja.

Matt je 2014. bio proglašen od strane magazine Greatist za jednog od 100 najutjecajnijih ljudi u kategoriji Zdravlje i Fitness.

Živi u Marylandu, Ohio, sa svojom suprugom, sinom te dva psa, a svoje slobodno vrijeme provodi čitajući, slušajući muziku ili radeći svoje vlastito (naravno vegansko) pivo.

 

Slijedi popis nekoliko zaimljivih članaka koje je napisao, a koji bi naročito mogli zanimati trkače među vama (preveli smo naslove, ali tekstovi na njegovom blogu su na engleskom):

Prehrana za sportaše vegetarijance

7 ideja za oporavak od treninga

63 načina kako napraviti vaš trening trčanja izazovnijim

7 nevjerovatno lakih načina kako postati snažniji trkač (i možda čak i uživati u tome)

Kako disati dok trčite? Nevjerovatno učinkovit način pristup lakšem disanju

8 načina kako početi trčati ako vam volja nije baš na najvećem nivou

 

I još nekoliko njegovih recepata: što jesti prije, za vrijeme i poslije treninga (preveli smo naslove, ali recepti su na engleskom):

Chia energetske pločice

Superfood energetske pločice

Sportsko piće od limuna i limete

Pločice od slanutka i granole



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *